Hurra för mig!

Hah!

Vem knep ett C på papret om kritisk diskursanalys á la Faircloughs tredimensionella modell då? Och vem fick ett C i slutbetyg på Metod III- kursen?

Fy fan vad bra jag är!

Dessvärre sitter jag och skriver om precis samma sak nu i C-uppsatsens metoddel, och nog för att det är skönt att jag tycks förstå vad diskursanalys handlar om - men hallå!? Ska detta verkligen vara nödvändigt? Fullkomligt ologisk metod, och hur i hela fridens namn ska man kunna veta vilken vetenskapsteori man följer? Blaj blaj blaj.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Grattis! Och nu kan du bränna Kvale!!!

2009-04-20 @ 17:43:04
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0