Inte vilsen!

Promenaden gick strålande, jag var inte allför vilse och hem kom jag i ett stycke! Nästa promenad (som blir imorgon ifall mina skavsår inte tar livet av mig) så ska jag ta med mig kameran, för det är riktigt vacker härute! Det kunde man faktiskt inte tro. Jag har dessutom hittat några uteserveringar och fik nere vid vattnet och det är ju aldrig fel!

Imorgon är det dags för handledningsmöte (examensarbetet), vilket jag hoppas går bra. En del har ju blivit rätt sågade på dessa möten, och man vill ju verkligen inte tappa gnistan i det här läget! Nu är det ju inte så lång tid kvar! Ååh, det ska bli så skönt att starta från scratch i höst, och dessutom med psykologi (om jag nu kommer in, men det gjorde jag senast jag sökte den kursen så där ska det ju inte vara några problem tycker man!)

NU är det kaffe och CSI som gäller för min del!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

puh!

2009-04-28 @ 01:09:10
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0