Torsdag då

10h sömn igen. Jag måste börja ställa väckarklockan, detta är ju fanimej löjligt. Jag kan ju inte knata upp vid elva varje dag! Slackeeeer.

Igår drog vi en shoppingrunda, jag var taggad på MQ's rea. Ett par Björn Borg- trosor hittade jag i alla fall på rean, men jeansen jag promt skulle köpa kostade fortfarande tusenlappen.. Och inte blev det bättre av att jag köpte två svarta kjolar på H&M (har ni NÅGONSIN sett mig i kjol!?) och en toksnygg tee på Zara. Jag måste nog lämna tillbaka den ena svarta kjolen har jag på känn.. Den kostade hutlösa 350kr och kändes jävligt billig i material och utförande..

På kvällen kom bror min över med en dörrmatta, och så åt vi våfflor.
Och sanna mina ord, bara för att man vaknar upp idag med vispad grädde i kylskåpet så innebär inte det per automatik att man ställer sig och gör varm choklad. Det är inte värt besväret. Jag har just nu kakao överallt, chokladen blev inte så god som jag hade hoppats på, och det är skitjobbigt att diska en kastrull man kokat choklad i.

Dagens plan;
- dusch
- promenad
- läsa lite artiklar till C-uppsatsen
- laga GOD mat (inte färdig soppa altså)
- förhoppningvis hämta spikmattan på posten...

Som vanligt har jag ruskigt lite att göra alltså. Och vi vet alla att denna dag kommer se ut som alla andra dagar jag upplevt på sistone; jag sitter och glor på TV hela dagen och dricker obehagligt mycket kaffe...

Skriv din åsikt
Postat av: posse

Haha, jag vet vad du menar med chokladkastrullen, det suger! Boka in nästa fredag, jag är hos dig då, nämligen! Kanske får med mig Emma dahl? :) KRAM

2009-04-23 @ 11:59:47
URL: http://emmaposse.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag är ledig hela onsdagen, så vi träffas tidigare tycker jag! :-)



Boka!! Visst betalar man när man hämtar ut biljetterna, har för mig det?



Sergel blir kanoners!! Om det e fint väder tar vi en öl på en uteservering efter bion och "recenserar" filmen! :-)

2009-04-23 @ 12:10:14
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0