Tisdag va?

Skoskaven är värre idag. De enda skor jag kan hantera att gå i är ett par gamla mockasiner. Smärtan är outhärdlig.

Handledningsmötet idag gick mycket bra, vi fick en hel del beröm, och det enda vi behöver ordna upp är några få ord som syftar lite fel och så. Så det är bara att köra på med analyserna! Jag är i stort sett klar med den första.

Dagen skall ägnas åt att röja lite i lägenheten, ska plocka iordning lite så att det mer lite mer fria ytor. Sen ska jag göra en linsgryta, och glo på tv och dricka kaffe. Underbar dag! :)

Imorgon ska jag umgås med Jonna, bio blir det blandannat! Mys, det var verkligen hundra år sedan sist vi sågs!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Det ÄR ju vidrigt med skoskav!

2009-04-28 @ 18:16:49
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Vad sägs om nästa vecka?

2009-04-28 @ 19:53:20
URL: http://sharpen.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0