Ledig idag också, faktiskt



Det blev inte bara blåbärsplock igår, för min bror ringde och hotade mig om att jag skulle visa vart jag sett alla vildhallon. Så det var bara att ge sig ut i hallonsnåren, vilket resulterade i glass med varma hallon på kvällskvisten (jag hade ätit hallonen á naturell om det nu inte var så att jag är en sån värdelös plockare att jag i stort sett mosade varenda jäkla hallon). Så nu har jag fått frisk luft så det räcker och blir över för heela augusti.

Fast jag ska ju ut på en promenad också. Det är ju faktiskt solsken!

Skamligt att säga detta, men jag längtar till hösten! Eller snarare till den 20 augusti och alla följande dagar! Ny utbildning (med ny skola, nya kursare, ny litteratur, det bisarra i att se mig försöka sätta mig på rätt pendeltåg..), Stockholm igen, nytt jobb förhoppningsvis (måste verkligen skriva nytt CV direkt..), alla vänner däruppe.. Och för att inte ens tala om de 2-3 nya tatueringar som blir av i september!

En ny dator ska jag förhoppningsvis bekanta mig med också. Sorgligt nog så är min dator döende. Likaså min vänstra bakre lårmuskel. Och mitt ryggslut. Måste komma ihåg att hälsa på en kotknackare så fort jag återvänder hem.

Skriv din åsikt
Postat av: ROXY

gillar heaadern din, vart har du hittat bilden? :D

2009-08-05 @ 13:55:50
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ROXY

ja. cobrasnake dom kan dom :D

2009-08-05 @ 20:07:39
URL: http://legoliv.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0