Bedtime



Det blev inte så mycket gjort som jag hade tänkt. Crosstrainern och maten hann jag med, sedan tynade allt bort på något konstigt sätt. Sofie tyckte vi kunde äta ute imorgon, så jag slapp göra matlåda i alla fall.

Nu är det Criminal Minds, sedan är det dags att bädda ner sig. Imorgon blir en lång dag, vi ska hinna med en shoppingrunda, lunch, svara på frågor till en gruppövning, och sedan bevista gruppövningen. Sen blir det inga fler Universitetsbesök för mig den här veckan, på grund utav begravningen. Men på lördag är det dags för Stockholm igen, för då ska vi dricka separationsöl. Mys.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh jag vill också hinna med en shoppingrunda imorgon. Vi får se hur det går ;)

2009-02-03 @ 23:42:46
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: pelle

Seperationsöl? Vad kan detta vara tro? ;D



Oj, du verkar vara ett inbitet Bruce-fan! Det är bra det! ;D

2009-02-04 @ 10:02:26
URL: http://pellespersonliga.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0