Den som söker skall finna



Bokrean ÄR en besvikelse, men den som söker skall finna! Efter att ha vandrat igenom 3 butiker så investerade jag i dessa;

Johnny Cash; The Biography
Roberto Saviano - Gomorra
Ulf Lundell - Jack


Mycket nöjd är jag. Plus att dessa böcker passar alldeles utmärkt med tanke på listan jag skrev igår.



Jag hittade en BH, så halva uppdraget blev utfört. Men det var en dyr jävel från Triumph, så jag fick helt enkelt nöja mig med den. Råkade få med mig en tee och en trekvartsärmad lång kofta hem från Gina Tricot också...

Nu ska jag slänga ihop lite middag, och sen - SEMLA! (Det kan hända att det blir två stycken..)

Skriv din åsikt
Postat av: Umma

Blev inte heller så värst impad av rean. Varit runt i fyra affärer och konstaterat detta faktum. Finns ett par guldkorn men det är faktaböcker och inte skönlitteratur. Jag vill typ köpa hela August Strindbergs samlade verk men det blir så jädra tungt; Såg dock att något ställe hade det på rea.



Duktigt att snitta på 3-4 böcker/vecka. Jag har fastnat med en: Den är inte bra men jag tvingar mig läsa den till slutet vilket segar ner takten en del. Somnar hellre :)



Modulsoffa låter som en väl investerad möbel även om den kostade. Att köpa nån liten Klippan och sitta obekvämt gör bara att man måste köpa en ny soffa efter ett år... Bättre att köpa riktigt på en gång.

2009-02-24 @ 18:28:14
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh åh åh jag vill ha johnny cash boigrafin. Jag beställde den för ett par år sedan på engelska- sen lånade någon av mitt ex;s kompisar den och så har den aldrig kommit tillbaka till mig. Jag hatar sådant förövrigt. Förståååå hur viktiga mina böcker är för mig. Crap!

2009-02-25 @ 09:35:49
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0