Dilemma

Jag åt precis en eminent indisk gryta som är stark stark stark. Vilket är gott. Nackdelen är att om man vill ta sig en kopp kaffe efter den måltiden så smakar det mindre gott. Mera jätteäckligt, faktiskt.

Det går skitdåligt med läsningen av Kvale. Jag håller på att somna så fort jag läst 1-2 sidor, så jag lägger den åt sidan för ett tag. Det går dessutom precis lika dåligt med etikuppgiften, den var svårare än väntat. Känns som om jag gör den på tåget imorgon, eller så improviserar jag mig igenom Case- seminariet. Det är hugget som stucket, helt enkelt.

Nu ska jag ta mig ett apvarmt bad för att dränka mina sorger. Det enda jag är glad för just nu är att Skottlandsresan är helt kirrad. Bror har ordnat hotell för första natten, upphämtning på flygplatsen + en hyrbil. Så nu kan vi roa oss hela första dagen utan att behöva dras med den jetlaggade Sam. LemSip LemSip LemSip - det enda som står på min shoppinglista!


Skriv din åsikt
Postat av: Sofie

Och receptet var det ja?

2009-02-25 @ 20:13:23
URL: http://sofiejohnsson.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag vill också till Skottland!!!! Jag sa ju att Kvale var viiidrig. ;) Eller tråkig, eller hell, eller vad det nu var jag sa ;)

2009-02-25 @ 21:48:55
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Umma

Det är därför man ska dricka indiskt te efter en het gryta. Jag var aupair i England för ett par år sedan och mamman i familjen var indisk, så har lärt mig en hel del knep och främst GODA JÄVLA maträtter. Shit, blir hungrig trots att både sushi och glass skvalpar i magen.



Jag är inte vegetarian men jag älskar vegetarisk mat. Ofta tycker jag den är mer vällagad då det finns alternativ att välja på. När jag var inlagd på sjukhus under en längre period låtsades jag vara veggi bara för att käket var godare. ;)

Men om jag bakar äter ingen upp kakorna. Vill du ha? :P

2009-02-25 @ 22:16:38
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0