Fanfanfan

Den här dagen har börjat mindre bra.

1. Vaknar med migrän.
2. Åker till UM för att ta p-spruta, då visar det sig att de har ändrade öppettider just denna vecka. Stängt stängt stängt.
3. Åker till ICA för att posta varor, får fler jobbtider innan jag ens hinner säga hej.
4. Inser att jag MÅSTE tvätta bilen idag om jag vill få den såld.
5. MÅSTE måste måste måste skriva minst 1½ fråga på hemtentan. Jag kan inte!
6. Hämtar min Heidi Klum t-shirt, den visar sig vara jättestor. Besvikelse.
7. Inser att jag hädanefter kommer att behöva överallt.

Skjut mig.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Synd att tischan var för stor, vad beställde du för strl?



Kuk åt migrän och att måsta promenera överallt dessutom!

2009-02-17 @ 11:38:43
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0