Fokusera mera !?

Okej. Jag hittar ingenting i kurslitteraturen som kan hjälpa mig att svara på fråga fyra. Mindre bra. Så jag gick över till att analysera budgetpropositionen 2009 (vad nu den frågan har att göra på denna tentan..). Är det något man inte vill se så är det mig analyserandes något jag inte förstår. "Jag tycker att..." - ja, vem fan bryr sig? Jag vet ju ingenting. Så jag sitter och gnolar på lite angående att regeringen inte borde skapa sån alarmism angående terrorattacker. Godkänt? Ytterst tveksamt.. Jag kanske borde slänga in något angående att man borde minska fängelsepopulationen, det är ju alltid uppskattat av professor Tham. För att bli godkänd så gäller det att vara inställsam till professorernas olika åsikter, det är jag fullständigt övertygad om.

Ett litet tips bara till alla som skriver en toksvår hemtenta som måste vara klar imorgon kväll;
-> återupptäck inte Sims2.


Fullständigt tidsödande och meningslös sysselsättning som absolut inte hjälper tentaskrivandet.
Att städa bilen och dividerade med någon över telefon om att man inte tänker sälja bilen till deras skambud är inte heller något man bör sysselsätta sig med!

Lunch, däremot. Det låter som ett bra avbrott i detta pluggande (som nu har pågått i cirka 30min).

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0