Friday

Otroligt seg dag har det varit idag. Först och främst känner jag mig lite dum som inte pluggat på flera dagar, men jag orkar verkligen inte. Det är ju trots all hemtenta, så jag kan ju köra järnet när det väl gäller. Eftermiddagen och kvällen har spenderats ihop med familjen, Nova var här så jag har passat på att gosa lite! Hon var ypperligt förtjust i min Kiss- tshirt, paljetterna på den var tydligen något som man borde ha ätit på..

Nu ska resten av kvällen spenderas med att lägga ut mer på tradera, och se C.S.I. säsong 2. Sedan bär det av till huvudstaden imorgon igen, fast utan att behöva bevista en seg föreläsning. Separationsöl nästa!

Förövrigt spillde jag precis kaffe på mina vita lakan.
Fan så trött jag blir på mig själv, det är ju inte första gången..


Skriv din åsikt
Postat av: pelle

C-uppsats? Spännande saker. ;P vad ska du väöja för ämne?

2009-02-06 @ 23:12:11
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: spiderchick

naj!! segt att spilla =)

2009-02-07 @ 11:46:53
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0