Ibland är det inte mer än så här

Imorgon är det fullbokat. Jag ska, äntligen, få se mitt lilla krypin till lägenhet (hoppas hoppas hoppas på vita väggar, är de gula/orangea/annan vidrig färg så dör jag, för då måste jag ju måla om!). Sedan blir det en tur till IKEA för att köpa massor med saker, och kolla in det jag ska köpa när jag har en släpkärra & en lägenhet...

Det kändes som om jag hade två miljoner traderaauktioner som slutade idag, så jag har tillbringat en bra stund med att skicka ut vinnarmail. Tråkigt, men det är ju kul när pengarna trillar in på kontot!

I övrigt så äter jag världens godaste chips (OLW's "hjärtan"), funderar på huruvida jag ska läsa en bok eller se några avsnitt Criminal Minds, eller om jag kanske bara ska lägga mig ner och jäsa med tanke på all god mat jag fick i mig idag på Hermans (fast efterrätten var bäst, som alltid - svart kaffe och en stooor chokladboll).

Om någon mer än jag såg Louise Hoffsten fullkomligen MISSHANDLA Amazing Grace idag på "På spåret" så hoppas jag att även ni slet bort era öron i ren frustration. Men kul att de hade inslag om Skottland, med tanke på att jag åker dit snart. Första natten ska vi spendera på ett oerhört pittoreskt litet Bed & Breakfast i Ayr, eftersom vår husvärd kommer från Japan på torsdagen... Mindre kul att spendera första natten ihop med min bror, med tanke på att han alltid klagar på att jag snarkar och praktiskt taget utför akrobatik när jag sover. Mindre kul för honom - vardagsmat för mig!


Skriv din åsikt
Postat av: Umma

Åh, vart ligger lägenheten du ska flytta till?



Alltså, vegetariska restauranger. Det finns bara Legumés i mitt hjärta egentligen. Vet du vart det ligger?



Haha idioter till "köpare". Min kära far satte ut en annons för några månader sedan för att hyra ut vårt gårdshus med rubriken "Litet gårdshus uthyres till STUDENT". Jag tror fan det ringde 20 pensionärer och 10 ensamstående kufiska personer. Hallå läs annonsen...

2009-02-20 @ 23:51:33
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0