Inte min dag idag

Verkligen inte en rolig bok att läsa. Den började rätt okej, kändes både lättläst och tämligen intressant. Det visade sig efter cirka tre kapitel att så var inte alls fallet. Nu har jag läst fem kapitel, druckit fyra koppar kaffe - och jag är fortfarande på väg att somna att tristess. Så jag funderar på att ta itu med etikuppgiften istället, den ska ju trots allt in imorgon så det är nog lika bra att börja nu. Jag har ju till och med fredag på mig när det gäller boken...

Jag har nått stiltje i mitt förberedande för flytten. Nu vet jag helt plötsligt inte vad jag vill flytta med mig, och jag vet inte vad jag ska sälja på tradera eller vad jag ska ge bort eller slänga. Jag bekymrar mig över hur man bäst packar några hundratals böcker utan att man bryter ryggen när man ska bära in dem i lägenheten.. Aah, det är klurigt just nu helt enkelt. Och när ska man egentligen göra adressändring?

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

mera elakt skratt moahahahaha Kvale är så jääkla blabbig, virrig och helt ointressant! Men jag är så glad att någon fler måste gå igenom hell jag gjorde ;) Ja så jäkla bra att jag hittade J.Cash - den var ju på engelska!! Mycket bra. En fanns kvar på alla affärer.

2009-02-25 @ 16:22:00
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0