Jag är fenomenal på att prioritera

Jag har hållt på i en evighet nu med att försöka göra den här bloggen lite roligare, lite mer unik. Det har gått tämligen dåligt. Kodmallar är numera min värsta mardröm, och jag som trodde jag var duktig när det gällde datorer! Tji fick jag, helt enkelt. Jag hade ju trots allt kunna lagt all denna energi på att plugga eftersom jag verkligen behöver det, men av någon diffus anledning så känder det oerhört mycket viktigare att snygga till den här jävla bloggen. Bra prioritering av mig.

Förresten, inventeringen igår gick ju som på räls! Tack vare att Petra och jag är så fruktansvärt effektiva, så fick vi alla gå hem minst 1½ timme tidigare. Cred till oss! Sen behöver vi ju kanske inte fundera så mycket över att Petra och jag var tvungen att ta tio varv runt parkeringen innan vi kunde åka hem för att isen på INSIDAN av mina bilrutor skulle försvinna.

Eftersom jag nu slösat bort en hel del av min dyrbara tid, så är det dags att sätta lite fart. Planeringen är att läsa massor utav Foucault, leka med crosstrainern OCH step- maskinen, äta middag, göra matlåda till imorgon, blogga lite mer, fundera på vad jag ska beställa från asos, och slutligen, finalen; Criminal Minds S04 och kaffekaffekaffe.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0