Köp min bil!

Just DU vill ju hemskt gärna göra ett bra kap och köpa en snygg bil. Du kan även glädjas åt att du får sponsra min soffa-to-be.

BILEN ÄR TILL SALU!

Det ringde nyss ett nummer till mig som jag inte kände igen, och som inte gick att söka efter på hitta.se... (jag hörde ju inte att det ringde, ovanligt...) Kan det vara någon som vill köpa min bil? I så fall får jag panik, för just för stunden så är den alldeles fruktansvärt skitig. Det var tydligen fågelbajs på framrutan, vilket jag inte såg. Så jag drog på vindrutetorkarna - och nu har jag fågelbajs på hela rutan lite sådär konstnärligt utsmetat.

Jag är uttråkad. Riktigt uttråkad.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh den har jag inte läst. Jösses, nu fick du mig att spendera min kväll på adlibris, bokus & cdon. haha!

2009-02-15 @ 22:52:07
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0