Måndag hela veckan?

Introduktion idag till Metod III, vi kan även kalla det rivstart. Första uppgiften ska vara klar på torsdag, en utav böckerna ska vara utläst (plus lite artiklar och grejor) till på fredag, nästa vecka ska man genomföra en intervju och sedan skriva ett paper på den och sen... så, ja, då fortsätter det i den här takten. Heela mars månad ska vi hetsa oss igen ännu ett utav Skrinjars överbelastade scheman. Men det är ju kul att det händer något i alla fall!

Men om vi plussar ihop den nyligen inlämnade Teori- tentan, med metodkursen och C-uppsatsen och flytten och jobbet och allt annat jag företar mig så slutar det såhär;


Jag känner mig lite så nu. Vart ska man börja? Blir man någonsin klar?

Annars så åt jag pizza ihop med mormor idag. Jag kan meddela att hon tycker synd om han 50+ som mördade Caroline uppe i Norrland. "Stackarn har ju tre barn, hur mår de nu? Hon (Caroline) retade väl förstås upp honom!". Det hjälpte föga att förklara för mormor hur det hela låg till, hon hade redan bestämt sig. Hon liknade även Tyskan vid Hitler, och sen åkte jag hem. Jag pallade inte mer. Jag vill fortfarande byta till Ellinors mormor!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Hahahaha - men mormorar kan va lite så ibland.

2009-02-23 @ 19:33:40
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej tejer, nu ska ALLT bort i bloppisen!

Det är from nu "tag 4 betala för 3, få den billigaste på köpet". Dessutom fri frakt som vanligt! Så shoppaloss, själv eller med någon vännina. Det är först till kvarn som gäller!



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kramar

2009-02-23 @ 20:32:08

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0