OJ så skoj vi ska ha det!

Jag har haft en tämligen onödig dag hittils. Åkte upp till Sthlm för dagens föreläsning, som kortades av rätt rejäl men som dock var intressant, och tog sedan tåget hem igen. Så halv två satt jag i köket och klurade på vad jag ska göra i några timmar framöver. Jag har fortfarande inte kommit på något vettigt. Från och med klockan fem så vet jag dock vad jag ska göra, för då är det ÄNTLIGEN (lägg märke till ironin) dags för säsongens inventering på ICA. Jag ska alltså mellan 17:00 och 23:00 räkna varor, för att sedan "blippa" in dem i en liten handdator, gå tillbaka och rätta till de fel som uppstått, och sedan ska jag hem och stupa ner i säng. Inventeringar alltså.. Plus att den "hjälp" vi får varje år, som kommer i form av ett på tok för ungt idrottslag som tydligen inte har matematik som sin skarpaste talang, räknar FEL FEL FEL på allting. Detta leder till att Petra och jag får rätta till allting, eftersom vi alltid lyckas på ALLA uppgifter när det kommer till inventeringen. Antingen så älskar de oss på jobbet eftersom vi är så duktiga (vilket vi faktiskt är!) eller så hatar de oss och vill kväva oss med allt jobb (inte helt omöjligt faktiskt).

Önska mig en trevlig kväll.. Det kan behövas!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma

åhnej. Jag har gjort en sådan inventering på maxi en gång. Inte roligt. Best of luck!

2009-02-02 @ 23:46:34
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0