Score!

Här kommer man hem från en heldag på jobbet för att inse att man HELT TOTALT glömt bort att tilldelningen utav handledare inför c-uppsatsen skedde idag! När jag skulle öppna dokumentet så får jag nästan enbart upp "kinesiska bokstäver", men jag kan utläsa en del utav vad som står, och, thank god;

Jag fick Toiva Jokkala som handledare!

Fett nöjd är jag. Nu hade jag i och för sig enbart valt ämnen som Toive handledde, men med kriminologiska instutionen vet man aldrig. Så nu tycker jag att vi helt enkelt skippar Teori & Metod III- kurserna, och kör igång med uppsatsen direkt! Jag är SJUKT taggad! Vem trodde att man skulle få chansen att kombinera kriminologi & djurrätt på sitt examensarbete?
Ah. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag är aningen uppspelt.. Ska jag köra igång ett C.S.I.- avsnitt som vanligt, eller ska jag läsa Peter Singers "Djurens frigörelse" igen, bara för att komma igång ordentligt med djurrätten igen? (eller ska jag läsa den för att den är en fantastiskt bra bok!? LÄS!)

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag vill seriöst läsa din uppsats när du är klar! Låter ju intressant både nu och när du skrivit om det förut!

2009-02-10 @ 22:43:03
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag fick nog Monica nu i alla fall:D

2009-02-11 @ 14:15:44
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Det verkar lösa sig, jag och Monica skulle träffas nästa vecka och se hur det kunde genomföras. Hon var lite osäker på handledare, men det verkade som det skulle gå bra. Jag är väldigt nöjd med Monica!

2009-02-11 @ 20:18:15
URL: http://sharpen.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0