Alla verkligen älskar mig! (?)

Jag anser mig vara väldigt omtyckt just för studen, vilket jag grundar på att jag ALDRIG någonsin fått såhär många gratulationer på min födelesedag ever! Telefonen har gått varm, facebook är fullt, ja, massvis helt enkelt. Kul. Trots att jag är lite anti födelsedagar, men jag är ju för uppmärksamhet så det går väl lite hand i hand det här skulle jag tro.

Jag har faktiskt bestämt mig för något att baka till imorgon. Bra av mig! Så nu ska jag kolla om vi har allt hemma, vilket jag tvivlar på. Det händer väl ungefär en gång om året att någon bakar i den här familjen. Vi är inte direkt som David som gör världens bästa brownies, chokladkakor och morotskakor. Han är GRYM. Cred till honom.

Jag ska läsa igenom min satans hemtentamen i metod II nu, och sedan skicka in den. Då slipper jag ha ångest över den, och kan helt och fullt koncentrera mig på att ha ångest över huruvida jag får tag i Brucebiljetter eller ej.. Ah, hjärtklappning får jag av ovissheten! Save me from pain, och GE mig biljetter istället. Pju. Om jag får en panikångestattack innan måndag så måste någon annan ta tag i det här åt mig! Det blir ju fjärde gången för mig och Bruce, ett litet jubileum skulle man kunna säga!

Totalgrymma Eva Tiby gav oss världens cliff hanger i viktimologin gällande betygen, nervositeten är på TOPP! Enligt infon så verkar jag vara väldigt godkänd, så om alla håller tummarna nu så vore jag glad. Svar nästa vecka hem i brevlådan.. uuuh.

kaffe nu.


Skriv din åsikt
Postat av: Ida

okej, tack för din kommentar:)

2009-01-22 @ 21:48:30
URL: http://allaboutida.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Ja, det är intressant med filosofi, det är ju grunden till allting :)

2009-01-23 @ 08:43:30
URL: http://slipsens.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0