Återigen produktiv

Hittils har det inte hänt mycket idag. Jag har på det stora hela tvättat lakan och slängt sopor. Nu återstår det att; sätta på nya lakan, skjutsa mamma till jobbet, returnera värdelös DVD- spelare till netonnet, hämta H&M- paket och göra klart opponeringen.

En mycket intressant dag må jag säga. Ställde klockan på nio, vaknade halv elva. Nu är det nog dags att börja ta tag i dessa ändlösa sovmornar, jag har ju öppningshelg på jobbet + att skolan är back on track. Så om jag vill komma i tid till både jobb och skola så är det läge att börja gå upp när klockan ringer.

Skriv din åsikt
Postat av: Josefina

när började du läsa damernas värld? haha

2009-01-13 @ 22:11:00
Postat av: Pillan

Jag har väl prenumererat i evigheter. Lätt Sveriges bästa modetidning. LÄTT.

2009-01-14 @ 13:37:03
URL: http://obeskrivlig.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0