Här är det som vanligt

En icke produktiv dag. Jag har på ett ungefär sett två filmer, druckit tjugo koppar kaffe, förbannat världen eftersom mitt halsont har återkommit, skrivit ut uppsatsen jag ska opponera på men fortfarande inte läst den, gått en promenad med hunden, löst sudoku hemma hos min bror och slösurfat efter snygga jeans på amerikanska hemsidor. Och sen blev det inte så mycket mer än så.

Eftersom jag numera agerar hemtjänst åt hela hushållet (hur gick det till?) så måste jag upp kvart i sju imorgon för att hämta mamma på jobbet och skjutsa hem henne. Och tro mig, jag går och lägger mig igen efter det. Sedan är väl planen att jag ska hitta på lite vettigare sysselsättningar imorgon. Typ motionera, laga lite vettig mat, plugga...

Den som lever får se..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0