Hey Porter!

Jag släpade mig upp kvart över åtta imorse och trodde helt ärligt att jag skulle dö.
Jag har ju inte gått upp så tidigt på över en vecka! Fy vad lat man blir. Men imorgon går ju tåget kvart över sju, så det är inte så mycket att bråka om. Jag är så illa tvungen att vara på Universitetet klockan nio ifall jag vill ha ett godkänt på Viktimologin. Och godkänd vill jag ju bli, men kvart över sju är en VÄLDIGT okristlig tid. Väldigt.

Men det tidiga uppvaknandet innebär att klockan nu är tjugo i två och jag har fått en del gjort. Normalt sätt skulle jag ha haft så här mycket gjort framåt sju ikväll. Så man får nog vara lite nöjd trots allt. Jag har stora planer nu på att gå en långpromenad med hunden. Solen skiner ju en aning, så jag tror nog att det skulle göra mig gott.

Opponeringen är nog för övrigt klar. Jag tror så i alla fall. Men för att vara på den säkra sidan ska jag läsa igenom PM:et en gång till sen. Ser ni nu hur duktig jag är angående nyårslöftet "anstränga mig i skolan"? Hah! Plus att promenaden jag ska ta nu ger pluspoäng till viktnedgången. Sedan har Sofie lovat (hotat?) mig att vi ska dra några repor runt Djurgården ihop här framöver. Med den farten hon ångar upp i så lär man hitta mig halvdöd i något dike nånstans.

Skriv din åsikt
Postat av: Sofie

Hot eller löfte, ta det hur du vill ;)

2009-01-14 @ 16:23:32
URL: http://sofiejohnsson.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0