Ibland är det så svårt

Kvällens bekymmer:

Ska jag göra kaffe själv, eller ska jag tvinga någon annan att göra kaffe åt mig?

Problem nummer två är huruvida jag ska läsa en bok eller se en film. Ska man kanske ge sig i kast med att se "Butch Cassidy and the Sundance Kid"? Det är ju trots allt en klassiker som jag inte sett. Ser jag den kan jag ju slänga ut den på tradera senare! Helt galet där just nu, jag har säkert 115 grejer ute just nu. En tidig flyttrensning helt enkelt. Vilket behövs, det ska gudarna veta. När jag tar mig mod till det så ska ännu mer ut. Men jag har sån fruktansvärd separationsångest när det gäller mina saker. Dagens I-landsproblem ihop med kaffet skulle jag tro.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0