Kaffe ska ju vara gott..

Tämligen seg föreläsning idag. Tham mumlade vidare angående något om kriminalpolitik, inkapacitering och ja, jag vet inte riktigt. Jag, Sofie och Ellinor var mest fokuserade på att tjata om viktimologin, fundera över hur äckligt misslyckat mitt kaffe var och andra sånadär värdsliga, viktiga saker. Sedan slog sig Sofie och jag oss ned i ett grupprum på biblioteket där det var tänkt att vi skulle fila lite på gruppuppgiften till imorgon, men som vanligt planerade vi bara shoppingrundor, Herman's besök och utekvällar. Bra självdisciplin!

Nu har jag ätit mat och druckit kaffe. Väntar in min kära mor, sedan ska vi åka till en vän till henne och lägga upp mina Dieseljeans som jag klickade hem oförskämt billigt på Tradera.

Ska man forsätta med det energiska pluggandet sedan kanske? Garland's The Culture of Control är ju inte över ännu på långa vägar.

Skriv din åsikt
Postat av: the lost feeling

hej! härligt att du ska till skottland! berätta vart och när så ska jag ge dig en utförlig och heltäckande guide - den enda du behöver ;) Förutsatt att du inte ska till glasgow, glasgow gillar jag inte. har inte så bra koll på glasgow. men lite iaf..

2009-01-29 @ 12:20:39
URL: http://thelostfeeling.blogspot.com
Postat av: Sofie

FAST, bara en liten parantes så är shoppingrundor, Hermans och utekvällar MINST lika viktigt som plugget.. Minst :)

2009-01-30 @ 08:59:00
URL: http://sofiejohnsson.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0