Lite glatt och lite ledsamt

Vaknade halv sju, åkte och hämtade mamma på jobbet. Hem igen, slängde mig i sängen och sov tills pappa väckte mig klockan elva. Han meddelade att farmor dog imorse. Jag lider verkligen med farfar som förlorat sin livskamrat, men för farmors del så var det verkligen på tiden då hon mått så otroligt dåligt senaste tiden.

Sedan fyller ju Lina 22 idag! (och jag röstar för att hon nu är tillräckligt gammal och stadgad och så vidare för att bli på smällen nu!!) =)

Skriv din åsikt
Postat av: Lina

Hmm.. Tack så mycket pernilla.. tror jag?!

2009-01-13 @ 10:00:32
Postat av: Pillan

Haha, du vet nog allt att jag röstar för en bebis hos er. Det vore ju kul, medge det! =)

2009-01-14 @ 14:37:53
URL: http://obeskrivlig.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0