Nu då?

Jag var uppe med tuppen imorse (halv sex, det räknas väl?) för första gången på evigheter. Förnyade tågkortet vilket är på tok för dyrt, och satte mig för att sova en sväng där vid kvart över sju. En timme senare var det bara att jäkta till Universitetet och opponera lite. Bra att Sofie och jag inte hade den blekaste aning om i vilken sal vi skulle vara i (det är ju inte direkt läge att börja leta däruppe..). Men det löste sig ganska så fint ändå. Vi hade en tvåtimmars mysstund med väääldigt överdrivet trevliga opponeringar från de flesta.

Sedan gjorde Johnny Cash och jag dages grej - vi satte oss på tåget och sov i en timme. Det var längesen sist, och det är ju alldeles för underbart att sova en timme mitt på dagen utan någon som helst stress, fram tills dess att de vrålar ut "FLEN!" för allt vad de är värda i högtalarna.. Då vinglar man iväg lite groggy och hoppar av i sista stund.

Jag har alltså legat framför datorn och degat sedan halv två (tillsammans med en halvliter kaffe såklart), så jag är nu lite förbryllad över vad jag ska ta mig till resten av dagen. Ska jag läsa en bok? Se en film? Kolla massor med avsnitt av Criminal Minds? Promenera i kylan? Ställa mig på crosstrainern? Fortsätta dega? Plugga?

Skriv din åsikt
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ja han ska allt få smaka på kameran i helgen, min lille storebror,,hihi



kram!

2009-01-15 @ 15:48:19
URL: http://pyttis.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0