Screw you skattebetalare!

ooh, gissa vad som fanns på mitt konto idag då? En massa surt inarbetade skattepengar från svenska befolkningen som ligger under kategorin csn. In your face! Jag ska leva på era skattepengar (och mina egna förstås) ett bra tag framöver nu! Hur skönt som helst om jag får säga mitt. Så nu funderar jag på att lägga mig på soffan och bara njuuuta av att vara en bidragstagare. Jag tänker helt enkelt förtränga att jag måste betala tillbaka större delen av alla pengarna så småningen om.

Kul förövrigt att en av våra lärare meddelat på Mondo att han "tar för givet" att vi alla läst ut Foucault till på måndag. Sen borde man ju redan ha läst Garland, och man bör ha börjat på Ericson. Artikelsamlingen ska vi inte ens tala om, jag har fanimej inte ens öppnat den ännu.

Så ni kan ju gissa er till vad jag ska göra idag..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0