Sunday bloody sunday

Även denna dags spenderades på jobbet, och man kan ju lugnt konstatera att det alltid dyker upp någon intrig eller tokspännande skvaller på det ställe. Vi säger helt enkelt så utan att egentligen säga något alls. Men det är sådana småsaker som får dagarna att rulla på lite fortare. Det, och så de kollegor som man alltid har kul med, för det finns ju ett fåtal sådana.

Jag moffade i mig säsongens första semla här för en stund sedan, ett mycket njutbart ögonblick. Jag har dock lovat mig själv att inte äta lika många semlor iår som jag vanligtvis gör. Jag sätter en gräns vid fem stycken tror jag. Det är ju rätt lagom, bara en miljon kalorier ungefär.

Kvällens planering ser ut enligt följande; mera kaffe, skicka ut vinnarmail på traderaauktioner, börja läsa lite i "Culture of Control" inför teori- kursen, sega ner totalt till filmen "Den gode, den onde, den fule" (som jag skamligt nog inte sett ännu.. Men den är tre timmar lång, så det kräver sin lilla planering). Sen ska jag sova. För imorgon vankas det pluggdag i biblioteket på universitetet för mig, Sofie och Peter. OJ så kul vi ska ha det... Hah.

Skriv din åsikt
Postat av: Josefinan.blogg.se/traningsbloggen

2009-01-19 @ 22:36:03
URL: http://www.bellichis.se
Postat av: Josefinan.blogg.se/traningsbloggen

Du är utmanad! :P

2009-01-19 @ 22:36:43
URL: http://josefinan.blogg.se/traningsbloggen

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0