Lite Bruce- kärlek och sådär

Släpade mig upp imorse för att jobba, skulle vara på ICA under det överkomliga passet 9-16:30. Men nejdå! Jag hinner inte mer än dit innan de lyckats flörta ner mig totalt så att jag stannar till halv sju istället.. Och jag som tänkte umgås med crosstrainern idag och fila lite på hemtentan. Och nu är jag ju så trött att jag inte orkar med något annat än det jag har inplanerat för stunden - några avsnitt Criminal Minds.

OH! Jag är dessutom otroligt lycklig, för min lover Bruce kommer till Sverige i sommar igen! Biljettsläpp på måndag, så jag missar halva föreläsningen. Men det är SÅ värt det. Så nu ska jag bara gå runt och ha ångest i några dagar över huruvida man får tag i biljetter eller ej... Men om jag får tag i dem så har jag en plan.. Jag ska ju gå ihop med bror min och två av hans GBG- vänner. Mina föräldrar tycker inte att dom har råd just nu eftersom dom betalar hela Skottlandsresan vi ska på, så min plan är att jag ska köpa två biljetter åt dom som en väldigt tidigt födelsedagspresent/julklapp... För dom vill ju trots allt gå. Det är en skitbra idé tycker jag. Om nån skulle ge mig en Bruce- biljett så skulle ju jag bli alldeles till mig av glädje, så det borde ju funka tvärtom också! haha.

I övrigt fyller jag år imorgon. Som sagt, 9 år kvar till min trettioårskris... Jag måste klura ut något tjusigt att baka till det att släkten kommer på fredag, och det är inte det lättaste..

Jag måste även leta fram en svart klänning som inte är för kort och inte för urringad, som jag kan ha på farmors begravning. Jag är ytterst tveksam till att jag äger något sådant.

Skriv din åsikt
Postat av: Lina

Jag lovar att lägga ut alla :D

Jag måste säga att efter ha läst din blogg så känns det som att din beskrivning av dig själv var jag. Har just pluggat klart kriminologi, vegetarian och älskar att läsa, shoppa och rock!!

Dock är jag ingen kassörska....

2009-01-21 @ 21:43:24
URL: http://seabobby.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ohh I am dancing in the dark.. lalala.. Sjunger lite för dig såhär på morgonkvisten.

2009-01-22 @ 07:51:02
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Pillan

Haha, vad glad jag blir! =) Lite sång på morgonen gör ju allt så mycket bättre..

2009-01-22 @ 10:49:21
URL: http://obeskrivlig.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0