Utmaning till mig själv! Yeah!

Jag tog en rätt så skaplig sovmorgon idag eftersom jag är helt fri från det mesta. Så jag tänkte vara lite duktig idag, just nu dricker jag kaffe och varvar läsning i Garland och Foucault. Tillslut är det även tänkt att jag ska släpa fram crosstrainern och leka lite med den. Vem vet, jag kanske till och med blir så överenergisk att jag plockar fram hantlarna och kanske även ägnar mig åt lite situps? Jag har stora planer på att börja mitt "nya liv" idag. Tänkte att det är bättre att börja på en tisdag, för måndagar går ju ändå alltid åt helvete. Man kanske ska ta och göra en riktig socker- avvänjning, det tar ju typ två veckor innan ett beroende övergår från abstinens till något hanterbart. Fan, det kanske vore något. Vi kör på det! Inget socker för mig på två veckor (här räknas INTE alkohol och sacketerna jag har i mitt té in..). Man får hemskt gärna slå vad om huruvida jag klarar detta eller ej. Det vore ju lite kul att se hur höga förhoppningar ni har angående min självdiciplin. Hah!

Starting... Now.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0