Bilproffsen

Igår skulle P och jag kolla ifall muttrarna i hennes bildäck satt fast ordentligt.

Så vi sparkade på alla fyra däck, precis som män gör när de ska köpa en begagnad bil. Sen begav vi oss hem åt varsitt håll, innan jag insåg att Nej. Man kanske ska kolla på muttrarna och dra lite i dem istället för att kolla lufttrycket i däcket (eller vad man nu gör när man sparkar sådär).

Ingen kan anklaga oss för att vara bra på bilar minsann.

Jobbhelg förövrigt. 14-21 idag, 16-21 imorgon. Arbete tar död på mig. Allt jag vill är bara att få ligga i solen på altanen med en kopp kaffe i ena handen och en bra bok i den andra. Men icke då!

Skriv din åsikt
Postat av: Danne

Kommentar ang kolla hjulen....:



Herrejösses

2009-07-19 @ 15:39:36
URL: http://dannejansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det såg säkert bra ut iaf när ni gick och sparkade! Jag brukar lyfta på motorhuven lite då och då, och nicka lite nöjt innan jag stänger den så att det ser ut som att jag hade en aning om vad jag höll på med.

2009-07-19 @ 22:20:41

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0