Hemligheter avslöjas!

Ännu en jobbvecka.
Jag har börjat tröttna rejält på detta nu. Våren var ju helt underbar, jag låg i soffan och tittade på lunchTV och eftermiddagsTV och gjorde slut på massor med pengar ihop med Sofie och promenerade vid vattnet. Jobb är fan överskattat.

Dagen räddades av 1 liter blåbär, varav ½liter har ätits upp ihop med mjölk. Mumma!

Förövrigt såg jag "2 days in Paris" igår. Sjukt snyggt filmad, bra skådisar, bisarr humor och bra historia. Det trodde jag ju då inte, men döm om min förvåning! Det gillar vi.

Jag kanske ska ta och avslöja mina studieplaner nu! :) Haha. En del vet redan, men vissa kommer bli snopna. Som ni kanske förstått så spolar jag detta med kriminologi nu, och psykologi hoppar jag. För jag ska bli miljövetare!
Miljö och Utveckling, 180hp, på Södertörns högskola.

Ah, jag är så sjukt taggad! 3års studier!
Jag satt och funderade på varför i hela fridens namn jag inte väljer att studera något som jag är intresserad av och som jag faktiskt skulle vilja spendera resten av mitt liv att jobba med. Valet faller då lätt på miljö, med tanke på att återvinning är min största hobby. Så jag sista-minuten sökte för 2½ vecka sedan, kom in på första försöker, och så är det med det!

Miljövetare! Yes!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0