Kickstart my heart,

give it a start!

Jodå, jag lever.
P&L var sådär som bara P&L kan vara. Skitigt, äckligt, en frän urindoft var man än vände sig - det hade jag räknat med.
Folket jag var där med var alla malplacerade på sitt sätt, men på det stora hela var det en alleles makalös kombination! Jag ska slänga ut lite bilder någon dag så att ni får se packet.

Två specifika meningar sammanfattar vår lilla utflykt mycket bra:
(för att citera August) Människan ÄR en dåre.
Om det nu är så inihelvete bra, varför säger ingen då det?

Varmt. DET kan man lugnt säga. Något så inihelvete fruktansvärt varmt var det.
Men i glada vänners lag och med 7 flaskor solkräm så överlevde alla utom Isak solen!

Hur som helst.
Började jobba i måndags.
Var ledig i tisdags. Min iPod gick sönder!
Jobbade onsdag och torsdag.
Ledig idag = dåligt väder!

Så jag ska lägga all energi jag kan uppbåda idag på att försöka laga min iPod. Annars kan alla promenader jag tänkt ta kyssa mig i arslet, för utan iPod stannar jag inne! Min garantisedel är ju givetvis i Stockholm.

Mötley- feber förövrigt. SATANS vilken bra konsert! Kärlek!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0