The Galway Girl

Lite smått uttråkad såhär en måndag.

Igår åt familjen pizza och roades av Nova, as usual. Jag tror min bror bröt handleden på mig, så allt är som vanligt. Är man 32 har man faktiskt ingen bra anledning att bete sig som 12 och försöka ha ihjäl sin lillasyster! Föräldrarna och jag tillbringade sedan kvällen med att titta på "P.S. I Love You", sjukt bra film (som man får gratis med senaste numret av Plaza Kvinna!). Jag som är svag för irländare/irländsk musik redan tidigare blev ju inte direkt botad av att se den filmen vill jag lova!

Planen för dagen är en långpromenad.
Sedan väntar jag med spänd förväntan på antagningsbeskeden till hösten.
Jag sista-minuten sökte till en 3årig utbildning som jag tror stenhårt på, så det är bara att hålla tummarna!
CSN kanske man ska ta och söka om också, skoja inte om att jag ser fram emot den utbetalningen i augusti!

Nej, vettigare än såhär blir det inte idag. Imorgon har jag en TUNG jobbdag, 11-16. Haha.

Skriv din åsikt
Postat av: Danne

Vilken sol ska jag skydda den ifrån?:)

2009-07-06 @ 18:04:19
URL: http://dannejansson.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0