Det är mycket nu

Imorgon, om vädret är fint, åker vi till P&L. Annars åker vi på tisdag morgon.
Detta innebär att alla packning bör ske idag.

Jag ska:
Hitta en väska att packa i
Skriva ut biljetterna
Dricka kaffe
Tvätta
Leta fram alla kläder som ska med
Äta något
Sola solarium
Hälsa på en snabbis hos mormor
Bli upphämtad av P


Allt detta innan 17:00. Jag har ganska exakt fem timmar på mig, och jag bör befinna mig på solariet vid 3- halv 4.
GREAT.

Dags att sätta lite fart alltså!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

H-vete vad tidigt ni far!! Jag kommer inte dit förrän på onskväll. hoppas det finns någon tältplats kvar :D

2009-06-21 @ 18:58:49
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0