Fantastiskt som alltid

Konserten igår var precis lika underbar som alltid - Bruce vet hur man gör. Fick höra en del låtar som inte spelats på länge, bland andra The Ghost of Tom Joad, I'm Going Down och Glory Days. Hela sju extranummer fick vi! OCh så hade vi givetvis ett konstant ihållande regn, men precis som en recensent påpekade: Vad fan bryr man sig om regnet? Ingen här gör det i alla fall! Så sant! Dessvärre hade arrangörerna misslyckats fatalt, de släppte in alla ståplats på fel ände av stadion så att ingen kom någonstans, och dessutom var det aningen för mycket folk som hade ståplats, det gick inte att röra sig en millimeter (det är väl en säkerhetsrisk om något!). Topplåtarna var lätt Waiting on a Sunny Day, Bobby Jean, Born To Run och Tom Joad.. Nu jag kan leva lycklig igen tills nästa konsert!

Idag har jag och föräldrarna myst lite. Drog in en sväng till Solna Centrum för att knalla i lite butiker och ta en fika. Hem igen för lunch osv, sedan skickade jag hem dom med en ohyggligt tung resväska och några påsar - jag ska ju tillbringa sommaren i Flen och måste därför ha med mig ALLA tänkbara saker hem. Jag gråter en liten skvätt över att jag inte kommer kunna packa med mig alla mina DVD- boxar... Petra! Får jag ett DVDsug så kommer jag hem till dig och kör maratonlopp på några av dina boxar... =)

Ikväll blir det lugnt. En promenad om regnet bestämmer sig för att ta en paus, och så en film.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0