Såhär firar man midsommar

  

 

5 personer - ingen orkade med en rejäl fest.
Så vi styrde upp god mat, gott vin, misslyckad efterätt och Skissa&Gissa. Ruskigt kul hade vi!
David var snäll och skulle hjälpa mig med kladdkakan (det enda jag kan baka utan att misslyckas fatalt!), men han tog fel på tesked och matsked när han skulle hälla i bakpulver, vilket gav oss en rätt så annorlunda kladdkaka. Men men, en massa vispgrädde på det och alla åt för glatta livet ändå! Cookie- mistake!

Skissa&Gissa kan ju vara det roligaste spelet någonsin! Jag och David i samma lag - ett vinnande koncept. Jag ritar två kaninöron och en nos - David gissar på "Alice i Underlandet" vilket är helt rätt! Galet!

Tack för en trevlig kväll!
Jag vaknade tjugo i ett idag.. Yeeha.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0