Alltid roliga fredagar hos mig?

Jag har precis insett att jag måste sluta upp med mina dumma dyra vardagsluncher. Det är fan inte hållbart med en snål mozzarellasallad för 75kr. Dumma Stockholm som är så dyrt och pretentiöst. Fast Stockholm är ju förvisso underbart på sitt sätt.. Så fort jag flyttat så blir det ekonomiska (och mättande!) matlådor! Yey!

Jag ligger mest och degar just nu. Borde väl plugga till min omtenta, men jag har inte riktigt någon lust. Borde även jobba vidare på PMet till examensarbetet, men som sagt, energin tryter. Det får bli en kopp té och en bok så fort jag hängt tvätt.. Fast jag kanske skulle kunna packa ännu mer? Mmm, det är så roligt att packa!

Imorgon är jag out of reach, weekend med P.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

men det är ju så trist med matlådor. Fast allt anant är ju som sagt så dyrt, även i norrland, att matlådor är det enda alternativet.

2009-03-20 @ 20:37:49
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Umma

Det är väldig skillnad på sallad och sallad beroende på vart man går och käkar. På ena stället består det av typ pasta, pasta och lite pasta, möjligen toppad med tomat. På andra ställen grönsallad ONLY. Tredje (bättre upp) en mix av allt det goda som finns på jorden typ. Men det gäller att veta!



Åh fan vilka traderatips du gav mig. Tack som tusan. Har ett antal x skor jag vill bli av med så att ta på sulan var ingen dum idé. Desto mer info desto lättare att sälja right?

2009-03-22 @ 18:55:11
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0