Ännu en meningslös dag

Jag har gjort världens kanske tråkigaste inköpt idag. En sån där sak som man hänger upp TVn på väggen med. Jag vetefan vad de heter. Dyra är dom i alla fall. Och fula. Jag är en bitter människa som av någon diffus anledning ska hänga upp TVn jag aldrig tittar på, på väggen. End of Story.

Jag laddade även upp med duschtvål, lotion, schampo + balsam till lägenheten. Man bara måste älska ÖB och deras enorma förpackningar som är fan så mycket billigare än allt som typ ICA säljer.

Efter att nu ha smällt i mig lunch och kaffe så ska jag ringa min svägerska och höra ifall hon är hemma. Tänkte gos lite med Nova, plus att jag måste hämta min Filippa K muggar (nya och HELA).

Jag har även ordnat intervjunmöte som är ett måste till denna ypperligt onödiga metodkurs, så på fredag åker jag upp till Stockholm för handledningsmöte, fika + shopping + lunch med Sofie, intervju med bror + pizza + vin + hyrfilm... Så det får helt enkelt bli en övernattning där. Jag måste komma ihåg att meddela min bror att jag och P tänker övernatta hos honom den 21a, eftersom vi ska mysa med Uffe då. Han måste spela "hon gör mig galen". Så Uffe, ifall du läser detta, please?

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

älska öb! jag behöver gå dit, snarast!

2009-03-04 @ 15:09:11
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0