Bättre än väntat!

Jag vandrade ut en sväng på stan nyss för att uträtta lite ärenden.. Bland annat gick jag och tog min p-spruta, finally! Det blev även en sväng på apoteket, och en liten runda på ICA där alla hörde sig för hur jag egentligen mådde i söndags. Bättre än väntat som sagt. Nu har jag dessutom meddelat alla att jag kommer lägga ut bilder från festen i lunchrummet... Moahaha, hämnden är ljuv!

Jag krånglade lite med chefen och bytte semestervecka från 30 till 26, eftersom P och jag nu har köpt våra Peace&Love- biljetter. Nästa inköp - ett tält. Det här året ska vi ha ett som P faktiskt kan ligga raklång i.

Till kollegor som eventuellt läser detta vill jag meddela att om ni slänger in mig på er msn så kan jag skicka alla bilder!

Nu borde jag plugga, men jag har en svag känsla av att jag trots det kommer sysselsätta mig med något annat. Jag orkar fortfarande inte ta itu med Kvale..

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Ingen orkar med Kvale...Jävla dryg typ alltså!

Crap att jag ska flytta till Oslo - fast å andra sidan är det ju närmare från Oslo till Peace&Love än vad det är från Umeå.. Fast frågan är hur positiva de är på jobbet om jag direkt jag kommer dit sticker på semester. haha, men jag vill. Det ska nog gå att ordna!

2009-03-03 @ 22:04:33
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0