Bitchin'

En lista med saker att gnälla över just nu. Det får liksom bli så innan jag kan komponera ihop något vettigt här;

1. Jag vaknade imorse och var ruskigt hes. Detta har inneburit att jag under semiariet idag var tvungen att harkla mig innan jag sade något. Varje gång.
2. Jag sov jättedjupt på tåget och är numera upprörd eftersom jag var tvungen att vakna när vi nådde Flen.
3. Jag stör mig fortfarande på att en brud idag under redovisningen viftade så mycket med armarna när hon talade att jag blev åksjuk fanimej.
4. Jag tror jag har bytt ämne för examensarbetet (igen). Sista gången nu va? Nu måste jag ju komponera om mitt PM...
5. Jag är hungrig, men det är just nu upptaget vid spisen. Jag längtar till mitt pentry där jag får husera helt själv.
6. Mitt rum är ett horribelt bombnedslag och bör styras upp genast.
7. Jag borde ställa mig på crosstrainern, och även ta en dusch. Men jag hatar att duscha. (ett bad kanske är lösningen?)
8. Min mage jäser fortfarande efter all bulldeg jag och P tröck i oss igår.
9. För andra gången i våra liv så klev Sofie och jag på fel tunnebana idag igen. Det är lika spännande varje gång när man tänker "Jaha, ligger Karlaplan på Mörby Centrum- linjen nu?". Nej, Pernilla. Nej.
10. Det är ju faktiskt hemskt att driva en blogg som går ut på att jag med jämna mellanrum gnäller över tillsynes fullständigt överkomliga situationer.

Skriv din åsikt
Postat av: Umma

En fördel med att vara hes är att killar ofta tycker det är sexigt. Jobbade som receptionist för ett par år sedan och blev dödsförskyld och tappade typ rösten, och gud vad folk i telefonen blev trevliga (Läs männen). Några sa till och med vad de tyckte rätt ut!



Ps. Chokladgrejen skriker ju Mänskligt Kinderägg långa vägar! :)

2009-03-12 @ 18:26:11
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hahahaha punkt 3 tänker jag också på

2009-03-12 @ 18:44:57
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

FIck F by the way. Mailade Mr Professor och fick ett tvärt mail tillbaka som hänvisade mig till studierektorn. Så nu har jag mailat henne också..

NU jävlar

2009-03-12 @ 18:46:23
URL: http://sharpen.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0