Bombay

Igår klev jag in hos min frisör och vrålade att jag var mörkhårig. De andra kunderna fick sig ett gott skratt, men fan, jag kände mig inte blond längre. Men efter att ha dividerat lite och blandat färger så är jag nu jätteblond igen. Fast inte blekt (trots att jag vill det), min frisör vägrar bleka mig. Men nu överlever jag nog fram till sommaren..

Dagen ska spenderas ihop med Petra, vi skulle ha åkt och shoppat, men eftersom P glömt bort vad det var hon skulle handla så ska vi baka och äta bullar istället. Bra drag, tycker jag! Petra fick även en förfrågan om att hjälpa mig att bära möbler den 1 april, eftersom pappa med bruten axel inte är till så stor hjälp. Jag tänkte att "hmm, P vill nog inte vara med.. Vem ska jag fråga annars?", medan P utbrast "JAAA, jag älskar att flytta!!", så mina problem löstes ju rätt fint. Det känns nu som om det blir P som får äran att dela min flaska Bombay Gin med mig. =)

Och eftersom jag inte gjorde särskilt mycket alls igår av det jag hade tänkt göra så måste jag idag; gå till skomakaren, hämta ut pengarna, skriva reflektioner... Boring. Jag har ingen lust att engagera mig i någonting. I alla fall inte så länge det fortsätter att snöa.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

men men men men.. Nu vill jag se håret!

2009-03-11 @ 11:42:06
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Umma

Ögh Ögh! När kommer bilden på den nya blonda Dig?

Vill se, vill se.



Att kroppen består av typ choklad verkar farligt. Hade lätt börjat äta upp mig själv. Och för att inte tala om alla som hade hoppat på en på stan...

2009-03-11 @ 22:27:49
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0