Det är mycket nu

Mycket har varit på gång idag. Diskursanalysen har det knåpats lite med, men än så länge är det en hel del kvar vilket måste göras imorgon eftersom det är inlämning torsdag förmiddag.. Jag har även mailat halva Sverige i samband med C-uppsatsen, och slängde precis iväg ett sista mail till mina fantastiska, mytomspunna, hemlighetsfulla (ni hajar - jag borde inte ha den här mailadressen alltså) kontakter på Rikskrims Gärningsmannaprofilgrupp. Så nu håller vi lite tummar så att jag får precis de svar som jag vill ha! :)

Det blev även en sväng till Katrineholm där ÖB besöktes för en uppladdning av tråkiga städprylar och annat till lägenheten. Toalettborste (bland annat) är ju inte sånt man vill lägga pengar på.. Så jag tröstade mig själv med att köpa en förpackning chokladpudding! Mumma! Besökte även en leksaksaffär för att inhandla 6månaderspresent till Nova. Barnet ÄLSKAR ju att stirra på TVn, precis som sin far (och resten av familjen?), så självklart köpte jag en sån där ful lite "TV" som man vrider upp. Bilden rullar sen, och en mycket frustrerande variant av "Old McDonald had a farm" spelad upp. Perfekt! Man måste älska saker som för oljud..

Imorgon står följande på schemat;
- Hämta skor hos skomakaren
- En sväng i solariet
- Skriva klart diskursanalysen
- Knåpa vidare på PMet
- Köpa en stock snus (löning imorgon för tusan!)
- och förhoppningsvis trillar ett Mario Allstars ner i brevlådan, så då blir det nog en del SNES för min del!



ICKE ATT FÖRGLÖMMA!
Våffeldagen imorgon! Bästa dagen på heeela året!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Om man ens kommer att hinna äta en våffla. Fan vad surt! haha..

2009-03-25 @ 07:32:46
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0