Det tycks inte finnas någon botten...

Jag har grävt mig djupare in i garderoben idag i och med flyttpackningen. Det visar sig att jag har åtta träningsoveraller i min ägo, varav bara två är mina. Jag har en svag känsla av att jag är skyldig både Petra och Elin en ursäkt, för jag har ett antal Södran- overaller som nog är brutalt stulna av er. Ni får tillbaka dom ifall ni vill! =)

Det skall ju anordnas en avskedsfest för mig, som kommer att äga rum hemma hos Johannes. Jag lurar nu på när tusan vi ska hinna med det, och det lutar åt att det blir i April nångång! Bra att ha festen efter det att jag flyttat!

Någon - hjälp mig! Hur packar man böcker på bäst sätt? Jag äger ett hundratal, och jag vill ju inte att någon ska behöva bryta ryggen när de ska bäras upp i nya lägenheten....

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Hahaha, ajdå! Men du; böckerna mina brukar jag lägga i såna här shoppingpåsar av tjockare plast. Du vet som brukar kosta typ en tjuga på lagerhaus eller liknande!

2009-03-09 @ 15:52:46
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Ellen

fin blogg vad tycker du om min?:D

2009-03-09 @ 16:51:29
URL: http://ellenhedin.blogg.se/
Postat av: Umma

Packa böcker är inget jobbigt utan det är ju själva bärandet som tär på en. Det bästa rådet jag kan ge dig (Jag har flyttat över 20 ggr under mina 23 levnadsår) är att hitta valfri stark karl som kan bära kartongerna. Lämna allt över 10 kg till dom! Bjud på flyttfika efter så gör de det med glädje - Promise. :)

Visst är det svårt att packa så man vet vart man har allt? Och alltid lika spännande att packa upp...

Känns det pirrigt?

2009-03-09 @ 18:37:23
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: adlen

baby, mitt högra bröst denna gång e min vän Amra vettu.. vi ses ju inte så ofta, men snart har vi en helg vi planerat ihop som skall spenderas, det är min AadlenAmra(AA) helg med mitt högrabröst som vi kallar varanra =)haha, mobbat, ja vet.

2009-03-10 @ 18:24:24
URL: http://adlen.blogg.se/
Postat av: maria

man packar flyttlådorna/banankartongerna med hälften böcker och hälften lätta saker typ kuddar!



ps. har inte glömt bort skottlandstipsen, bara varit sjukt upptagen med annat i huvet... men det var väl i april väl? ska försöka plita ihop de fina tipsen denna vecka då. det är ju trots allt ett hedervärt nöje.

2009-03-10 @ 23:13:37
URL: http://thelostfeeling.blogspot.com

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0