Don't even ask

Igår hängde Sofie, Ellinor och jag hemma hos Sofie, där planen var tentaplugg. Vi satsade dock mest på tacos och fyra flaskor vin. Som ni kanske förstår så spårade tentapluggandet ur lite. Men det var trevligt! Tentan, ja. Vi säger som så att det kan gå PRECIS hur som helst. Men jag känner att jag gjorde så gott jag kunde (och lite till faktiskt). Muy bien. Vi firade med thailunch och vin efter det, och jag köpte en apsnygg kavaj som jag letat som en galning efter sedan januari...

Jag är hungrig. Jag orkar inte laga mat. Så jag tycker vi håller tummarna för att det finns grejer så att jag kan göra mig ett par varma mackor. Sen måste jag ringa Petra, det puckot. Vi skrev nyss på msn, då skriver P att hon måste duscha, men att jag kan ringa sen ifall jag vill umgås ikväll. Varför inte bara säga att hon hämtar upp mig vid ett visst klockslag? Dum idé, för nu måste jag ringa så att P känner sig lite uppskattad. Och det är ju intelligent eftersom hon inte har nån täckning på mobilen i sin lägenhet. Bra planering! Mackor först, P sen!

Jag är dessutom övertygad om att någon mycket obehaglig person lagt till mig på msn... Först och främst, alla vet väl att jag endast använder msn en sisådär 2 gånger i månaden? Alla vet att jag alltid är visa som offline när jag väl är inne (msn används för att lokalisera P). Så varför lägger någon obehaglig person till mig för? ICK!

Mackor var det ja.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Haha men då kanske obehaget fattar att du aldrig är där efter ett tag å så försvinner hela grejen ;)

2009-03-29 @ 11:32:28
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Nä - de här är uppbyggda som faktiska jeans - med gylf och allt + fickor på röva så de är omöjliga att tappa.



Grymt med gummistövlarna! Jag hoppas verkligen fortfarande att jag kommer att kunna ta mig till peace&love, har du köpt biljett?

2009-03-31 @ 20:04:49
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0