En överraskningarnas dag!

Jag är fan helt makalös.
Håller på och röjer lite i rummet, rensar bland annat ut lite skräp som jag inte tänker flytta med mig (typ gamla kvitton, utgångna garantier osv). Då hittar jag ett "Grattis till Studenten"- kort, och det är ju lite udda eftersom det nu är två år sedan jag tog studenten. Det visar sig att anledningen till att jag sparat kortet är för att det ligger 200kr i det. Det är ju som pengar i madrassen! Undra om jag har gömt pengar på fler ställen? Detta tåls att undersökas..

Dagens plan;
- Lämna in massor med skor hos skomakaren
- Posta traderaprylar + anmälan om bredband och sånt till lägenheten
- Klippa mig + färga håret
- Köpa snus
- Hämta ut pengar (tillgodopengar från bilförsäkringen!)
- Skriva en sida med reflektioner över två kurskamraters intervjupaper
- Köpa packtejp


Vad gillar vi denna dagen? Massor med tråkiga saker som måste ordnas.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

men ååååh, jag vill också hitta pengar. NU!

2009-03-10 @ 12:18:14
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Umma

Haha fan, det där låter som mig! Jag har hittat 500-lappar i byrålådor, i kuvert och bakom blomkrukor som förmodligen legat där ett bra tag. För att jag "lagt undan och sparat" pengar, sedan glömt av det. VISA-kortet är liksom min bästa vän. ;-) Men visst är det trevligt att hitta lite pengar sådär spontant? Hjälper kanske till i flyttandet också.



Mina föräldrar har flyttat en del och jag själv har varit rätt bra på det sista åren. Men nu är det parkerat i lägenheten i miiiinst 1 år...



Är det till helgen du flyttar eller?

2009-03-10 @ 17:19:07
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0