Evil plan laugh

Måndag igen, första dagen i resten av våra liv eller vad man nu vill påstå. Jag vet i alla fall att det finns en del att syssla med en snöig (!) måndag som denna.
- Först ut har vi en textanalys som skall skrivas som den sista delexaminationen i Metod III. Jag ska göra en diskursanalys på en insändarartikel som fanns med i senaste numret av Djurens Rätt (ni vet, den som zoofilen skrev? Creepy).
- Sedan ska jag gå till skomakaren och be honom snygga till tre par skor (jag vet, jag skulle ha gjort detta för ungefär två veckor sedan, men IDAG ska det bli av!)
- Jag ska hämta ut restpengarna från bilförsäkringen på banken (återigen, det SKA bli gjort idag).
- Jag ska vara sällskap åt Petra när hon ska ordna ny körkortsbild i Katrineholm.
- Jag ska knåpa vidare på PMet till examensarbetet. Plus att jag behöver leta fram fler artiklar med tidigare forskning, och det är fanimej inte det lättaste att hitta sånt som går att ladda hem gratis.
- Sedan bör jag fylla på min iPod med allt jag laddat hem på sistone.

Och så glömmer jag givetvis bort att jag behöver plugga till min omtenta på lördag. Borde man inte bli godkänd bara man verkligen hoppas på det? Jag håller tummarna för att det fungerar på det viset!

Nio dagar kvar tills jag får nycklarna till lägenheten. Nio dagar kvar tills Petra och jag ska slita ut oss totalt genom att släpa upp första flyttlasset. När familjen hjälper till på lördagen tänker jag inte bära någonting! Ha!

Ååh, förresten, PETRA du som skrattade åt min Donald Trump- idé! Fonderna jag köpte har redan ökat en del i värde, trots lågkonjunktur och allt! Det du! Caaa-ching! Ha!

Skriv din åsikt
Postat av: Umma

Johora, att Hoppas hjälper till mycket! Hoppas ända ner i lilltårna så ska du se att tentan går bra trots pluggslarv. Intala dig själv att du är smartast i världen också, det bidrar till framgång. :-)



Haha, nej gamla gubbar med klös i är fina grejer. Tänk på Clintan: Snart 80 bast och fortfarande sjukt vital. Borde man bli man?

2009-03-23 @ 15:55:47
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Umma

Så du gillar oxå Harrison Ford? Ända sedan jag uppfattade det andra könet som intressant har jag ansett han vara sjuuukt sexy. Foxy. Bättre än Sean Connery alla gånger!

2009-03-23 @ 22:06:01
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0