Firmafesten



Jag hoppas att bilden ovan illustrerar varför jag har varit okontaktbar i helgen.. Det är inte alla som är så fulla att de trillar omkull på sin firmafest minsann. Dock vill jag klart och tydligt påpeka att jag har avsagt mig allt ansvar över mig själv när jag dricker för flera år sedan, och lämpat över det ansvaret på Petra. Och tro det eller ej, men hon gjorde faktiskt ett makalöst bra jobb i lördags..

Jag har en svag känsla av att det inte är så många av mina kollegor som inte vill hamna på bild på bloggen, så jag har sållat en hel del.. Det var svårt att hitta bilder där folk ser acceptabla ut, så de flesta dräggbilder blir på mig (då kan ni ju föreställa er hur resten såg ut också)..

  

  

  

  

  

  

 

Observera hur min räkost- bräda (som jag vann!) figurerar lite här och där. Dock överlät jag den till Petra på hemvägen, då jag insåg att jag omöjligen skulle kunna ta mig hem med livet OCH brädan i behåll. Petra och Jimma bjöd på kvällens enda pussbild (trots att jag pussades mest av alla - och jag hoppas för guds skull att alla inblandade har glömt det!).


Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Hahahaha - men hallå-räkost så äckligt. Schysst bräda ändå! :D

2009-03-02 @ 18:49:42
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0