I'm alive!

Jag lever!

Firmafesten var i en klass för sig, vi hade alldeles för roligt.. Jag slänger in ett inlägg om det lite senare, jag måste föra över alla bilder till datorn först! Så jag börjar dagen med en utmaning från Emma, trots att jag är en tråkig själ som inte har så mycket vettigt att säga angående frågorna;


Tre  jobb jag har haft: Det enda "riktiga" jobbet är kassörska/postombud/allt-annat-man-kan-tänka-sig på ICA Kvantum. Har jobbat där sedan jag var 16.. Men jag kan ju slänga in att jag hjälpt till lite på en DUKA- butik, där jag var stationerad i lagret eftersom jag inte lämpar mig att knalla runt bland dyrt glas. Sedan kan vi ju räkna in lite praoplatser, typ frisör, dagis (?) och veterinärerna..
 
Tre platser jag har bott på: Flen, Flen och Flen? Samma radhus sen födseln. Fast nu tänker jag räkna in min lägenhet eftersom det bara är en månad kvar till flytten, så Solna is on the list! Petras gamla rum hemma hos hennes föräldrar måste nog räknas in, där har jag spenderat åtskilliga dagar och veckor...

Tre saker jag gillar att se på TV:
Tittar sällan på TV, det enda som följs är Design: Simon&Tomas. Annars så ser jag ALLA avsnitt av Criminal Minds via DC++. Om jag har tid över för TVn så är "Mannen som kan tala med hundar" en klar favorit! Även "Americas Funniest Home Videos", är det bara jag som vill ha det på DVD? =)

Tre favoriträtter:
Veggohamburgare från vilken liten kiosk som helst (observera att jag bojkottat donken, max och sån skit), buffén på Herman's (oavsett vad de serverar), veggotacos... Skräpmaten regerar!

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Oj.. Jag skulle kunna tänka mig att knalla runt på Louvren just för tillfället, eller kanske hänga i London och bara njuta.. Sen skulle min bleka hud önska befinna sig på en sandstrand någonstans i världen...

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

lets go to london! ;)

2009-03-02 @ 12:23:17
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0