Jag orkar inte riktigt allt detta

Okej. Så här ser dagen ut, så skyll inte på mig ifall jag är frånvarande;

- Plugga till salstentan på lördag
- I stort sett skriva klart PMet
- Hämta skor hos skomakaren, köpa snus och sola solarium
- Hälsa på Nova


Kan tyckas som om detta inte är så mycket att stå i, men med tanke på att jag hittils inte pluggat något till tentan så har jag en hel del att ta igen där. PMet blir bara mer och mer förvirrande, för tydligen så får man inte på en sån här "låg" forskarnivå hämta ut kriminalregister. Jag fattar ingenting, för inte fan hjälper det oss att kolla på all statistik! Mailen om intervjuerna verkar ha ignorerats av alla inblandade... AH, ni hör ju vilken röra det är..

Haha, har ni hört om Pirate Bays senaste upptåg? För 50spänn i månaden så kan man fortsätta ladda hem saker, men ingen trafik eller data sparas i loggar. Så staten kommer inte åt oss nedladdare i vilket fall som helst! Haha! Kanske är läge att byta till Pirate Bay? Någon som vet hur DC++ drabbas av IPREDlagen?

Skriv din åsikt
Postat av: Sofie

Kriminologen älskar att jävlas med deras studenter! Blir till att fira att tentan är över på lördag, även om det kommet gå käpp rent ner i gyttjan! Jag hade mer än gärna dragit med mig T***! Men, jaja, lycka till idag med allt :)

2009-03-26 @ 14:14:21
URL: http://sofiejohnsson.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag kör på piratebays version!

2009-03-26 @ 15:52:14
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0